Sunday, April 18, 2010

Lone ranger dan masalah

Hmmm..

Kenangan lalu memang sukar untuk dilalui. Entah kenapa,bila hati sudah tenang - akan ada benda yg menghantui aku semula. Kenapa die tak faham? Die sudah tiada dalam hati ini - aku tidak perlukan die lagi! Aku mampu untuk hidup sendirian. Aku tidak mampu lagi untuk terus memberikan die harapan - kerana aku sendiri sudah tidak ada hati untuk itu!

Aku tenang begini, aku happy begini, aku bahagia begini, aku enjoy begini. Menghabis kan sisa-sisa persekolahan sambil melihat sekeliling dan belajar menerima hakikat akan kehidupan. Give her a full-stop! The past is past and what that i am looking is the thing in-front of me..may god bless her!

Masalah memang tak pernah lari dari kehidupan, semakin jauh kita lari semakin hampir dia mengejar. Minggu ini tercipta lagi satu sejarah, mulut yg sudah lama terkunci akhir-nya ku-buka. Berhenti menjadi seorang yg berhati lembut. Bukan bermakna kasar - tapi lebih kepada memberikan kesedaran. Kita tidak perlukan 'action' untuk melakukan itu semua, tetapi cukup sekadar berkata-kata. Dan ingat,kita mesti berdiri di-atas kaki kita sendiri untuk berjaya - bukan di-atas kaki orang lain untuk menumpang kejayaan!

Minggu yg meletihkan disudahi dengan agak cemerlang. Mungkin aku memilih percutian untuk merehat kan segala-nya. Berhenti bermimpi - keep it rock gurL!!!

2 comments:

  1. haha.siot lah kau.lama betol tak bergosip dalam fb ngn kau kn.mana pegi pun tatau.hahah.

    ReplyDelete