Thursday, March 11, 2010

hari baru - semangat baru

yeahhh!!

sometimes, i think - the right way is - i should think, life is very nice if we have someone to support you.but when you are thinking too much about that - then the answer is u always be failed again.lupakan sekejap - saya mahu kan hidup yang lebih independent.

independent?apakah itu??ye - saya ada jawapan untuk itu.saya sangat suka dengan kehidupan seperti ini cause i had learn many thing about that.free to listen music - free to wearing anything that i like - free to spoke up - free to writing - etc.tetapi,saya sangat lah tidak menyukai satu persoalan ini - independent untuk glamour??fuck that!!!independent is more to how you live - how you can survive your self - not only about music and glamourest!!tidak ada makna-nya untuk mendapat pujian hanya jika anda berkelakuan seperti rockstar konon-nya..give them bullshit!

at now,i'm still in mood of excited cause i can writing again.far from this evening,i will continue saya punya writing which delay 3 or 4 years ago.dont ask me why i am writing in bahasa and english - i'm free to writing like now - dont even blame me as bahasa rojak ke apa kejadah - bangsa kerajaan kita mmg dari dulu tak pernah independent!

No comments:

Post a Comment