Tuesday, March 23, 2010

perjalanan semakin hampir di penghujung-nya!

Jam tepat ke pukul 5 pagi,aku masih mencari mood untuk tido.Entah kenapa,aku rasa dunia semakin gila!!

Terlalu banyak untuk di-fikirkan,selalu membuatkan aku dalam kerunsingan yang amat sangat.Lagu-lagu peneman hidup aku setiap malam yang tak pernah lupa untuk menemankan aku!Credit untuk hari ini ialah jawapan kepada satu persoalan - aku fikir yang betul ialah suatu persoalan..ya!Aku dapat satu jawapan untuk suatu persoalan!

It's fun untuk melihat kesibukan kerja-kerja kuliah semakin menghampiri masa-masa penamat-nya!Sibuk..masing-masing begitu sibuk untuk tarikh-tarikh akhir projek.Mungkin menakutkan,tetapi inilah yang akan di-ingati untuk sepanjang hayat..maybe!Dan semua inilah yang akan lebih mematangkan aku untuk keluar ke dunia korupsi yang menunggu di luar sana..

HATI - SEMANGAT - USAHA - KESERONOKAN..Semua akan digabungkan untuk membentuk satu tujuan dan cita-cita!Seperti-nya tidak dipercayai yang perjalanan ini akan sampai di penghujungnya,tetapi itulah kehidupan.Yang sentiasa memberikan kejutan dan kepuasan!

BERUSAHA..

TIDO LAH!!!

No comments:

Post a Comment